ניהול הרשאותניהול הרשאות

כותרת

תאריך

תאריך תפוגה

שיוך

תיאור

תמונה

קבצים מצורפים

נוצר בתאריך על-ידי
שונה לאחרונה ב- על-ידי

משדרגים- מערכת מוקד 106

/DocLib1/מוקד עירוני.jpg
תאריך: 26/11/2019

משתדרגים

עיריית יקנעם החלה לעבוד עם מערכת סיטיקונקט

סיטיקונקט היא מערכת ניהול פניות תושבים חדשנית ומתקדמת ביותר. המערכת תחליף את המערכת הנוכחית, ואת אפליקציית My-City.

עיריית יקנעם משתדרגת, ובחודש האחרון מוטמעת במוקד העירוני מערכת סיטיקונקט – מערכת ניהול פניית תושבים שנחשבת למערכת חדשנית ומתקדמת ביותר. המערכת תחליף את מערכת המוקד היישובי 106, וכן את אפליקציית My City.

המערכת תפעל באופן הבא: התושב יוכל לדווח על מפגע דרך המוקד העירוני 106,  או דרך האפליקציה. לפנייה ניתן יהיה להוסיף תמונה שצולמה דרך הגלריה. לאחר שהדיווח התקבל במערכת מקבל התושב מסרון או מייל שפנייתו התקבלה ולאיזו מחלקה בעירייה היא נשלחה. במקביל יקבל הגורם המטפל בעירייה את הפנייה ויפעל לטיפולה. לאחר סיום הטיפול יקבל הפונה הודעה על סיום הטיפול ועל אופן הטיפול (במסרון או במייל). התושב מוזמן יהיה לדרג את שביעות רצונו מהטיפול בפנייתו.

את האפליקציה ניתן יהיה להוריד דרך ברקוד לסריקה  ודרך לינק שיפורסם באתר העירייה ובדף הפייסבוק היישובי "עיריית יקנעם". כמו כן ניתן יהיה להוריד את האפליקציה דרך חנות האפליקציות: "עיריית יקנעם". בשלב זה  האפליקציה זמינה להורדה רק עבור מכשירי אנדרואיד. הצפי לזמינות עבור מכשירי אפל הוא כחודש ימים במקסימום.

מערכת סיטיקונקט נחשבת למובילה וכ- 80 רשויות במדינת ישראל משתמשים במערכת זאת כיום. המערכת משרתת מעל 600 אלף תושבים במדינה בשורה של רשויות וביניהן: ירושלים, אשקלון, סביון, גני תקווה, אור יהודה ועוד.

ראש העיר, מר סימון אלפסי:

"לאחר עבודה קשה ומאומצת, אנו יוצאים לדרך עם מערכת ניהול פניות תושבים מובילה, חדשנית ומתקדמת. שיפור הקשר עם התושב חשוב לנו מאוד, ואנו מציבים אותו בראש סדר העדיפויות. פיתוחי הטכנולוגיה חדשות לבקרים מאפשרים לנו לתת ולקבל שירות מכל מקום ובכל זמן. המערכת החדשה תאפשר אינטראקציה ישירה עם התושב ופיקוח בכל רגע נתון על הדיווח והטיפול. אנו כאן בשביל התושבים לכל פנייה".